יום רביעי, 13 ביולי 2016

קמפיין להגברת המודעות לאכילת פירות וירקות בעיקר בזמן הקיץ והחופש הגדול תחת הכותרת "חצי-חצי"

משרד החקלאות משיק קמפיין לעידוד צריכה ולהגברת המודעות לאכילת פירות וירקות תחת הכותרת "חצי-חצי". סקר עמדות שנערך מטעם משרד החקלאות בקרב הציבור הראה כי רוב הציבור צורך פירות וירקות באופן קבוע (או לפחות מדווח על כך) ומודע לחשיבות שלהם וליתרונות התזונתיים-בריאותיים. הציבור הישראלי מודע לכך שארוחת הבוקר היא הזדמנות לעידוד הצריכה של פירות וירקות הן בקרב מבוגרים והן בקרב ילדים. מסקר עמדות שנערך בקרב הציבור פירות נתפסים כ"נשנוש" ולכן חשוב להרחיב את אכילתם גם לארוחות עצמן בעוד שירקות פחות נתפסים כ"נשנוש" אלא כחלק מהארוחה, לכן חשוב להרחיב את אכילתם גם בין הארוחות.
סרטוןסרטון קמפיין "חצי-חצי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה