יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

משרד החקלאות קיים כנס בנושא מסחר קמעוני, העוסק בקשר צרכן – רשת שיווק

תפקידו העיקרי של משרד החקלאות בנושאי צרכנות הוא בעיקר בהיבט של פיקוח על הבריאות והאיכות של התוצרת החקלאית הטרייה ופחות במעורבות בפן העסקי (למעט במקרים של כשל שוק). כחלק ממדיניות זו, יזם וקיים היום (26.12) כנס בנושא מסחר קמעוני, העוסק בקשר צרכן – רשת שיווק ומתמקד במסחר בפירות וירקות טריים. בכנס הובאו הרצאות מכל קשת המסחר הקמעוני, ובראשן השפעת רשתות השיווק על הרגלי הקנייה והצריכה של מזון טרי בישראל.

להמשך קריאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה