יום שלישי, 7 במרץ 2017

משרד החקלאות: צרפו את הפירות המקומיים למשלוחי המנות

​חג הפורים בפתח ומשרד החקלאות יוצא בקריאה לציבור להמשיך ולצרוך פירות טריים ומקומיים ולצרפם למשלוחי המנות.
כיום, מרבית המשפחות בישראל, נוהגות להחליף משלוחי מנות איש עם חברו. במשלוחי המנות נמצא לפחות שני "מיני מאכל". אולם, במרבית הפעמים, מדובר במאכלים הכוללים ממתקים, בעלי רמת סוכר גבוהה וצבעי מאכל שונים. 
במסגרת זו, משרד החקלאות מעודד את הציבור לצרף את ה"ממתקים הבריאים" הגדלים בארצנו.  עשרות סוגים שונים של פירות הנמצאים בשווקים בימי פריחה אלו, בעלי שפע של צבעים וטעמים שונים. לכל אחד מהם סגולות וערך תזונתי גבוה, התורמים רבות לבריאותנו, מכילים ויטמינים וערכים תזונתיים רבים, ללא כל צבע מאכל או עיבוד תעשייתי, ויחד עם זאת צבעוניים, מוסיפים רבות למשלוחים, וישמחו כל מקבל. 
אז אילו פירות נוכל למצוא בימים אלו?
עונת הפריחה החלה ממש בחודשים האחרונים, וכך השווקים מתחילים להתמלא בפירות חדשים רבים. כיום, נוכל למצוא את כל סוגי ההדרים (תפוזים, מנדרינות, אשכולית, פומלה וכדו'), אפרסמונים, תפוחים (בשלל הסוגים והצבעים), אגסים, תותים ועוד רבים אחרים. 
שר החקלאות, ח"כ אורי אריאל: "חשוב מאוד שגם בפורים נשמור על הבריאות ולא נאכל רק ממתקים עד דלא ידע. לכן לצד הממתקים שלא כל כך בריאים לשיניים נצרף גם פרי או שניים. כך גם נוסיף למשלוחי המנות ערכים תזונתיים, גם נוסיף בריאות וגם נתרום לחקלאות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה